Strona Główna

poniedziałek, 9 lutego 2015

31. Kamil Stoch

Hej!! #1 Dziś zaczynam od przeprosin. Nie będę pisać co się stało ale zrobiłam błąd i za to bardzo tą osobę przepraszam może mi wybaczy, zobaczymy. #2 Kolejna sprawa to jeszcze nie dostałam żadnych prac i nie wiem czy to się opłaca się ciągnąć dalej ten konkurs, albo na inny tematy co wy na to piszcie w kom. #3 przechodze do autografu w piątek dostałam autografy od Eve-nemet Team czekałam od końca sierpnia. Bardzo się ciesze że przyszedł autograf Kamila z dedykacją mam dwie takie same kartki więc 1 idzie na wymiane (ta bez dedykacja to jest wygrana z konkursu). Oczywiście do Eve-nement Team wysyłamy znaczek i koperte zwrotną na adres:
                                                         Eve-nement Team
                                          ul.Krupówki 20
                                          skrytka pocztowa 236 
                                          34-500 Zakopane
oto autografy;


TEN IDZIE NA WYMIANE

7 komentarzy:

  1. Dzięki na e-mail dawaj popiszemy o tym

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, jakiej wielkości są te zdjęcia? 10x15? Pytam bo też czekam i ciekawi mnie czy zmiejszczą mi się do albumu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam dwa grafy Kamila,
    dodajemy do polecanych? Napisz u mnie na blogu ;)
    autografy-patrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń