Strona Główna

środa, 30 września 2015

59. Cestmir Kozisek

Hejka sorka że nic nie wpisywałam ale szkoła niestety dziś wróciłam z zawodów więc mam czas na wstawienie postu. Dziś na zawodach które odbyły się w Białymstoku spotkałam Wojciecha Nowickiego jest to brązowy medalista Mistrzostw Świata z Pekinu w rzucie młotem (wstawie na dole zdjęcie) niestety nie miałam na czym wdziąć autografu ale napiszę do niego na FB. Oto zdjęcie

Wracam do postu ;). Dziś przedstawię wam autograf czeskiego skoczka Cestmira Koziska. Zdobyłam pisząc do niego na FB. Czekałam nie pamiętam ile czekałam, ale napewno było to we wrześniu. Jestem z tego podpisu bardzo zadowolona ponieważ jest z dedykacją. 

Sorry że zdjęcie do góry nogami ale na komputerze aplikacja do poprawienia nie chce się włączyć


2 komentarze: