Strona Główna

środa, 21 stycznia 2015

26. Austryjacki Związek Narciarskie po raz 2

Hej! Wysłałm prośbe do AZN po raz drugi bo zaobaczyłam na innym blogu że są nowe plakaty więc się wiziełam za pisanie. W odpowiedzi dostałam 3 plakaty i kalendarz (ze skoczkami). Na tą paczkę czekałam 15 dni to jest krótko popszednim razem czekalam 17 dni. Na plakatach skoczków i kombinatorów norweskich były dostałam też plakat skoczkiń ale nie jest podpisany ale bardzo śmieszny. Oczywiście wysyłałam na adres AZN wszystkim znany (raczej) ale jeszcze raz go podam.
                                                 
                         Österreichischer Skiverband
Olympiastraße 10
A-6020 Innsbruck
  Austria
oto plakaty:

skoczkinie
      
skoczkowie
kombinatorzy norwescy



Wypchanych Skrzynek :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz