Strona Główna

sobota, 6 sierpnia 2016

92.93. Klemens Murańka

Hej!!! PRZED CHWILĄ RAFAŁ MAJKA ZDOBYŁ BRĄZOWY MEDAL IO W RIO, GRATULACJE RAFAŁ!!! Dziś przedstawię wam autograf polskiego skoczka narciarskiego - Klemensa Murańki. Klemens ma na koncie brązowy medal Mistrzostw Świata zdobyty w Falun w konkursie drużynowym, 1 złoty i 3 srebrne Mistrzostw Świata Juniorów. Autograf Klimaka zdobyłam pisząc do Eve-nement Team i wysłałam kopertę i znaczek wzrotny, na adres podany na dole, dostałam 2 podpisy, drugi przeznaczam na wymianę, czekałam ok. 1 miesiąca. Oto adres:
Eve-nement Team 
ul. Krupówki 20
skrytka pocztowa 236
34-500 Zakopane
oto autografy:

3 komentarze:

  1. Gratulacje! :)
    Zapraszam na moją pierwszą relacje: http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/08/relacja-z-lgp-w-wisle-konkurs-druzynowy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Szczególnie miło, że autograf z dedykacją ! ;)

    OdpowiedzUsuń