Strona Główna

sobota, 12 września 2015

58. Anita Włodarczyk

 Ogłoszenie autografy będę wstawiać co tydzień w każdą sobotę :)
Hej!!! Jutro wybieram się na Memoriał Kamili Skolimowskiej i zobaczę na żywo bohaterkę dzisiejszego postu, raczej autografu tam się nie da zdobyć ale popróbuję. Trenuję lekkoatletykę więc ten autograf to moje marzenie i zobaczenie ja na żywo. Dziś przedstawię wam autograf złotej medalistki ostatnich Mistrzostw Świata które odbyły się w Pekinie. Autograf zdobyłam dość dawno temu. Czekałam chyba około 1 miesiąca ale nie chce mylić. Niedługo będę musiała napisać jeszcze raz, bo na kartce jest jej dawny rekord świata jeszcze 79, 58 a teraz wynosi 81,08 metrów.Oczywiście wysłałam kopertę i znaczek zwrotny na adres:
  
Anita Włodarczyk
RKS SKRA Warszawa 
ul. Wawelska 5
02-034 Warszawa
Oto autograf:

2 komentarze: